Lexikon VZ Vás zve na
Dynamické nákupní systémy – zkušenosti, tipy a triky z praxe
pro zadavatele i dodavatele
Datum: | 12. 03. 2024 od 9–12 hod (úterý) |
Místo: | Online - živý přenos |
Přednášející: | Mgr. Zuzana Profousová, MT Legal s.r.o., advokátní kancelář. |
Obsah online semináře
Počet zaváděných dynamických nákupních systémů neustále roste. Pro zadavatele se jedná o nástroj k rychlému a efektivnímu zadávání opakujících se plnění. Pro dodavatele pak zařazení do dynamického nákupního systému může znamenat nové obchodní příležitosti (a nepřizpůsobení se tomuto trendu naopak ztrátu takových příležitostí).
Cílem semináře je seznámit účastníky s dynamickým nákupním systémem, vysvětlit, pro jaké veřejné zakázky je vhodný a pro jaké nikoliv, jaké jsou jeho výhody či naopak nevýhody. Seminář je určen jak zadavatelům, tak i dodavatelům.
Přednášející provede účastníky celým procesem zavedení dynamického nákupního systému, možnostmi jeho změn po zavedení a zadáváním veřejných zakázek v něm, a to jak z pohledu zadavatelů, tak z pohledu dodavatelů.
- Zadavatelé se dozvědí, jak správně dynamický systém zavést, jaká úskalí je při jeho zavádění mohou čekat, co umí a neumí elektronické nástroje,
- jak zpracovat formuláře a jiné dokumenty při zavádění dynamického nákupního systému i zadávání veřejných zakázek v něm.
Dodavatelé se pak dozvědí,
- kde naleznou informace o zaváděných či již zavedených dynamických systémech,
- jak žádat o zařazení do dynamického nákupního systému,
- na co si dát pozor i jak se případně bránit nesprávnému postupu zadavatele.
V rámci semináře bude zohledněna nejaktuálnější rozhodovací praxe a praktické zkušenosti přednášející se zaváděním dynamických nákupních systémů a zadáváním v nich.
Seminář vychází z právního stavu ke dni 12. 3. 2024.
Program
- Co je dynamický nákupní systém, jaké veřejné zakázky zadávat v dynamickém nákupním systému a jaké nikoliv
- Změny právní úpravy dynamického nákupního systému po novele zákona o zadávání veřejných zakázek
- Zavedení dynamického nákupního systému, změny v zavedeném dynamickém nákupním systému, včetně praktických zkušeností
- Zadávání veřejných zakázek v dynamickém nákupním systému
- Vyhledávání dynamických nákupních systémů a zakázek v nich dodavateli
- Zařazení dodavatelů do dynamického nákupního systému
- Obrana dodavatelů při nesprávném postupu zadavatele při zavádění dynamického nákupního systému i zadávání v něm
Lektor
Programem Vás provede a na Vaše dotazy zodpoví:
Mgr. Zuzana Profousová z MT Legal s.r.o., advokátní kancelář
MT Legal je advokátní kanceláří poskytující vysoce odborné právní služby zejména v oblasti veřejných zakázek a veřejného investování.
O lektorovi
- Zuzana je absolventkou Právnické fakulty Masarykovy univerzity v Brně;
- Působila na Ministerstvu dopravy, Ministerstvu školství, mládeže a tělovýchovy a na Úřadu vlády;
- Zabývala se nejprve generální právní praxí, postupně se zaměřovala zejména na oblast veřejných zakázek;
- V letech 2013 až 2016 vedla oddělení veřejných zakázek na Úřadu vlády ČR, byla členkou několika expertních skupin a věnovala se také lektorské činnosti;
- V MT Legal se Zuzana zaměřuje zejména veřejné investování, zadávání veřejných zakázek a koncesí, ICT právo, závazkové právo a svobodný přístup k informacím;
- Ve svém volném čase cestuje, šije a sbírá staré hrníčky;
- Hovoří anglicky a pasivně německy.
Online prostředí
Seminář bude přenášen živě s cílem maximálního uživatelského komfortu. Účastník jej může sledovat z jakéhokoliv zařízení s připojením k internetu (počítač, tablet nebo mobilní telefon). Pro přihlášení postačí webový prohlížeč.
Jak se připojit - ZDE. S lektory bude moci účastník komunikovat v reálném čase prostřednictvím chatu.
Před zahájením online semináře bude účastníkům zaslána prezentace a veškeré informace o přístupu a dalších technických pokynech.
Po ukončení bude všem účastníkům zasláno Osvědčení o absolvování.
Účastnický poplatek činí 2050 Kč bez DPH / osobu pro držitele licence Lexikon VZ a členy Asociace pro veřejné zakázky. Pro ostatní účastníky činí 2500 Kč bez DPH / osobu.
Podmínky registrace
Po odeslání objednávky Vám bude vystavena faktura. Následně Vám bude zaslána prezentace a veškeré informace o přístupu a dalších technických pokynech.